08.03.2018

8. března 2018 v 21:03 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Domácí perník - 341 kCal
Svačina: Jablko, pomeranč - 146 kcal
Oběd: Rajská omáčka s testovinami - 294 kCal
Svačina: Kundera maxi king - 182 kcal
Večeře: 2 parky, kecup a dýňový chleba - 394 kCal

Pitny režim: Coca-Cola zero

Pohyb: 12 hodin v práci

Jako jídelníček není úplně nejlepší, ale zase určitě polovinu toho jsem dala pryč. Protože to byla dneska síla. Úplně mě bolí nohy a vlastně cely člověk. Takže dneska už do sprchy a spát a zítra znova 12 ctká. 😁💪
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hanka Hanka | Web | 9. března 2018 v 0:15 | Reagovat

Já si dneska celý den říkala, že bych se chtěla naučit péct nějaké ultrazdravé a extremně nízkokalorické dobroty (jeb tam sladidlá :D), jenže bych musela najít fakt že nějaké malé formy. Já třeba miliju víš jak jsou takové ty košíčky s ovocem? Jak jsou zapíchlý v pudinku, to by možná i šlo ne? :D Holky na MPA mají furt nějaké hrnečkové dezerty do 100kcal do mikrovlnky ale já nic takového neznám. Sice to asi nebude ultra zdravé, ale jednou za čas pal to čert.

Chtěla jsem se tě zeptat, ty nepiješ vodu? Jenom CC? Nebojíš se co ti to udělá s vnitřkem? Já jsem na tohle paranoidní, ale přitom CC miluju :-/

2 KH KH | Web | 9. března 2018 v 9:35 | Reagovat

Jedálniček síce dosť :( ale super že si to vybehala aspoň :) A prajem ti veľa štastia v práci :) pekný deň

3 fit proana girl fit proana girl | Web | 9. března 2018 v 12:45 | Reagovat

Vis co Ti zavidim??
Ta,jak beres to jidlo s nadhledem..proste to snis a reknes si,fajn makam v praci, tim to sundam,a dal neresis..tohle jekt bomba,to ja neumim :(
Mam chut se jit podnesnim obede povesit! ;)

4 fit proana girl fit proana girl | Web | 9. března 2018 v 12:45 | Reagovat

Jo a jeste..nebeham tady a nekomentuju kazdy den,nebo kazdy clanek. Ikdyz si ho treba prectu..mam toho plnou pr.. z kazde strany,tak sna dchapes ;))

5 Hanka Hanka | Web | 9. března 2018 v 15:40 | Reagovat

A hlavně ty košíčky si jakoby předpřipravíš, zamrazíš a pak akorát vytáhneš, mrskneš pudink, ovoce a hotovo. Akorát nemám žádné práškové osvědčené sladidlo kterým bych nahradila cukr. Mouka (celozrnná) a máslo (kvalitní bio) mě třeba neděsí, ale cukr - byť třinovej, nebo zýžový sirup atp, mě děsí příšerně. Jakože malá lžička je ještě ok, ale jinak je to šílený a já mám nutnou potřebu to vyběhat. Třeba když si dávám svou oblíbenou pochoutku mango sticky rice v restauraci tak vím, že tam dávají hodně cukru (obyčejného) takže pak doma běhám při koukání na film buď na místě, nebo dělám v pbýcáku kolečka lol :D

6 xskinnyx xskinnyx | Web | 9. března 2018 v 16:16 | Reagovat

tak dvanactky hodne cloveka vytizi a unavi si myslim :D tak to chce odmenu

7 cincinety cincinety | Web | 9. března 2018 v 16:48 | Reagovat

Nepiješ vodu len CC? Ja som zas maniak na kávu :) 12 hodín v kuse byť na nohách, to je zaberák. Nedivím sa, že si ich už ani necítiš

8 Hanka Hanka | Web | 9. března 2018 v 19:28 | Reagovat

No však jasně že umělé sladidlo, jenže většina z nich má hnusný "ocas", tak je těžké najít takové které to tak nemá :-/

Člověk za den spálí víceméně kdyby jen spal kolem 1300 kcal, někdo i víc - to je bazální metabolismus. Pak se jako extra počítá to co spálíš navíc.

9 Kara Kara | Web | 10. března 2018 v 12:28 | Reagovat

Jako kalorie máš v pohodě a určitě si to vyběhala, takže není co řešit:)

10 RiRian A. RiRian A. | Web | 10. března 2018 v 13:54 | Reagovat

Tak ale keď si bola tak dlho v práci, človek potrebuje aj doping :) vôbec nič zlé na ňom nevidím, žiadne extrémne kalorické bomby.. prajem ešte pekný víkend :3

11 product key product key | E-mail | Web | 2. července 2018 v 8:50 | Reagovat

I will share the post with my friends.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama