02.03.2018

2. března 2018 v 18:59 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Safari puding Milbona - 109 kCal
Svačina: Nic
Oběd: Těstovinový salát se zeleninou a majonezou - 274 kCal
Svačina: Nic
Večeře: Těstovinový salát se zeleninou a majonéza - 134 kCal
Čokoládový kornout - 203 kCal

Pitný režim: Voda, voda se šťávou

Pohyb: Jízda na rotopedu - 99 kCal
Domácí posilování - 50 kcal

Dneska jsem na nějaké extra cvičení neměla sílu po včerejším kruháči. Tak jsem si dala jen Takové lehčí cvičení abych se aspoň trochu hýbala. Jinak nevím co bych bez vás dělala, vy mě vždycky tak nakopnete a pomůžete. A taky vaše výsledky a to jak se vám daří je také pro mě velikou motivaci pokračovat dále. Děkuji! Ano ten čokoládový kornout to celé pokazil. Já jsem to pokazila. No, pak se nedivím, že jsem tak tlustá. Ale znáte ten pocit, když něco potřebujete mít? TTak takový pocit jsem měla. Ale teď mám užírací pocit z toho, že jsem si to vzala. Doufám, že teď budu mít fájn víkend když jsem v práci. Aspoň nebudu mít potřebu tolik jíst.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hanka Hanka | Web | 2. března 2018 v 20:52 | Reagovat

Moja nepochválím tě. Máš málo kalorií a samé cukry a tuky. Moje rada - přidej, jez 1300kcal. Jsi jen o 3cm menší takže budeš mít podobný bazál až ho rozjedeš. A hlavně se snaž hýbat, pro rozhýbání metabolismu se mi osvědčilo třeba 15min švihadlo 3-4x denně. Jinak jez co nejvíc zeleninu, jako přílohy, rýži, quinou, brambory a tak. Aby jsi do sebe dostala co nejvíc vitamínů a minerálů.

Takhle zhubneš rychleji a hlavně postupně a tak aby jsi to udržela.

2 Hanka Hanka | Web | 2. března 2018 v 21:26 | Reagovat

Samozřejmě máš míň, já jím mnohem víc kalorií. Ale mám tak samé kvalitní sacharidy, kvalitní tuky. Aby jsi měla správnou dietu, měla by jsi mít nějaký logický poměr mezi bílkovinami, cukry(sacharidy) a tuky. Není to jen kec, je to otázka za prvé zdraví, za druhé udržitelnosti. Pokud se budeš příliš omezovat už teď, když máš ještě dlouhou cestu před sebou, je téměř jistota že v jistou chvíli polevíš, začně ti záchvatové přežírání a dostaneš se zpátky na začátek, nedej bože ještě víc přibereš.

K čemu ti je že budeš hubená na pár týdnů nebo měsíců, když to pak zas nabereš? A já tě slyším, říkáš si že ty ne. Jenže budeš mít tak pomaly metabolismus, že si nebudeš moci dovolit přidat tolik kalorií, aby jsi pokryla deficit vitamínů a minerálů. Když budeš v tomhle stavu dlouhodobě, začne ti selhávat tělo. Půjdeš do nemocnice, dají ti kapačku s vitamíny, minerály a spoustou energie a budeš přibírat. Budou tě nutit přibírat cokoliv, nikdo nebude hledět jestli jsou to tuky nebo svaly, a tak budeš přibírat tuky protože tě donutí. Nebo tě nikdo nedonutí protože jsi plnoletá, a prostě si posereš zdraví a ještě k tomu budeš přibírat.

Já ti to neříkám proto, abych ti zkazila den. Ale protože mám pár let zkušeností (8) a není nic horšího než sama sebe neustále zklamávat.

3 Hanka Hanka | Web | 2. března 2018 v 21:29 | Reagovat

Mimochodem, já byla ve své době jedna z nejurputnějších pro-ana, vydržela jsem týdny na rajčeti denně. Ale víš co, pak už stejně tu hubenost nevidíš, protože si přijdeš prostě odporně tlustá i když máš BMI 15.

4 xskinnyx xskinnyx | Web | 3. března 2018 v 10:19 | Reagovat

ja ten pocit znam az moc dobre s mym prejidanim -_- ale mas to super jinak :) taky jsem za vas strasne rada!

5 иαиα. иαиα. | Web | 3. března 2018 v 18:05 | Reagovat

To je důvod, proč jsem dlouho nepřispívala na blog, chtěla jsem začít, až se vážně odhodlám, každou chvíli jsem měla pocit, že něco musím mít a nakonec jsem se přejídala :-(

6 Hanka Hanka | Web | 3. března 2018 v 20:19 | Reagovat

Pokud jsi jedla takový sajgon tak to je potom i svíčková se třemi pokrok, toť pravda. Ale dávej si majzla. Ono je to děsně nebezpečné si zahrávat si jistými kalorickými hranicemi. A já třeba měla obrovské štěstí, že rodiče si mohli dovolit věnovat mi hodně času stejně tak učitelky ve škole a tak, abych nebyla úplně v prdeli. Ale neustálé prudké hubnutí a nabírání není dobré, já byla vždycky štíhlá nebo hubená, takže u mne ty výkyvy nebyly tak drastické, ale znám hodně holek které díky tomu mají strie a vytahanou kůži. Když už opomenu ostatní běžné faktory.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama