Víkend na nic...

11. března 2018 v 18:45 | Walerie |  Diary
Dva dny jsem tu teď nebyla, nebylo kdy a upřímě ani jsem neměla moc co psát. Protože jídelníčky byly uplně na níc. V pátek jsem jedla normálně a v sobotu? Ani mi nemluvte. Oběd byl zdravý měla jsem rybičku s jedním bramborem a zeleninu k tomu. Potom jsem jela ke kadeřníkovi-ano to bylo snad nejlepší z toho víkendu. Konečně mi udělala tu správnou blond co jsem chtěla. A večer jsem jela za kamarádkou, skončili jsme v restauraci kde jsem si dala smažený sýr, hranolky a tatarku. No a nakonec jsem to završila alkoholem, který byl hodně. Ale co už, to že jsem to jeden den totálně posrala neznamená, že tím končím. Dneska jsem měla ráno fit chleba se salámem a na oběd jsem měla fazole. Nic moc, ale lepší než nic. Dneska od běda vůbec hlad nemám. Tedy mám, ale je mi nějak špatně tak snad zítra už budu ok. Asi půjdu brzy spát. No jako víkend úplně na nic. To co jsem zhubla, jsem jistojistě přibrala, ale nevadí. Jedeme dál, holt ne každý den je posvícení.

 

08.03.2018

8. března 2018 v 21:03 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Domácí perník - 341 kCal
Svačina: Jablko, pomeranč - 146 kcal
Oběd: Rajská omáčka s testovinami - 294 kCal
Svačina: Kundera maxi king - 182 kcal
Večeře: 2 parky, kecup a dýňový chleba - 394 kCal

Pitny režim: Coca-Cola zero

Pohyb: 12 hodin v práci

Jako jídelníček není úplně nejlepší, ale zase určitě polovinu toho jsem dala pryč. Protože to byla dneska síla. Úplně mě bolí nohy a vlastně cely člověk. Takže dneska už do sprchy a spát a zítra znova 12 ctká. 😁💪

Omluva..

7. března 2018 v 20:22 | Walerie |  Diary
Omlouvám se, ze jsem teď 2 dny byla neaktivní, ale byla jsem v práci a dneska jsem měla lítací den. Oba dva ty jidelnicky staly za hovno. Dneska jsem toho dopoledne nesnědká moc a pak odpoledne jsem byla u babičky a to jste měli vidět. 😁 Odmlouvat se babičce nemůže. Ale, zase dneska ráno jsem se po delší době zvážila a měla jsem 62,7kg! Což je úplně super. A taky nemám takový pocit nafouknutého a plného břicha. Takže přece jen to začínám pociťovat. Tak doufám, ze to půjde za chvíli i vidět. A taktéž začnu od zítřka zase psát jidelnicky. Doufám, ze vám se dařilo a hned vás jdu oběhnout. Jako jsem zvědavá teď se zase delší dobu vážit nebudu a zase asi prosto týden tak mohlo by tam být o něco málo. Ale upřímně už to neřeším, proste držím si ty jidelnicky a tak jak mám jist a pokroky a změny určitě půjdou vidět. Ne dnes, ne zítra a třeba ani ne za týden. Ale třeba za měsíc, za dva? Aspoň nebude žádný jo-jo efekt. 😊
 


05.03.2018

5. března 2018 v 17:06 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Goody FunZoo Choco Shells s vitaminy a polotučné mléko - 289 kCal
Svačina: Pomeranč, bílé hroznové víno - 149 kcal
Oběd: Svíčková s rýži - 328 kcal
Svačina: Žlutá paprika, půlka salátové okurky, rajče - 54 kcal
Večeře: 4 polomáčené chlebíčky s kakaovou polévou BonaVita - 242 kCal

Pitný režim: 1,75l Coca-Cola Zero

Pohyb: Pohyb v práci
Domaci posilování- 60 kCal

Ano měla jsem toho strašně moc v práci a tak jsem si ty chlebíčky vzít musela, protože jsem se celá klepala a potřebovala jsem energii. No jo blíží se MDŽ. :D Ale stále jsem ve své denní normě, takže je to bez problému. :-)


04.03.2018

4. března 2018 v 7:13 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Goody FunZoo Choco Shells s vitaminy a polotučné mléko - 259 kcal
Svačina: Balení jahod 250g - 87 kcal
Oběd: Svíčková omáčka s rýži - 384 kCal
Svačina: 2 rajčata, půlka okurky salátové, mrkev - 85 kCal
Večeře: Celozrnná houska, pomazánka z salátové okurky, červené řepky, trochu česneku a lžička majonézy - 192 kCal

Pitný režim: 1l čaj bez cukru, 1,5l čisté vody

Pohyb: Pohyb v práci, domácí posilování - - 60 kCal


Rozhodla jsem se opravdu více zdravěji a do 1300 kCal se pokusím jist a taktéž více pohybu. Zařadím vice zeleniny do toho dne tak uvidíme jak mi to půjde. Těžší jenže v práci udělat to pravidelný jídelníček.

02.03.2018

2. března 2018 v 18:59 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Safari puding Milbona - 109 kCal
Svačina: Nic
Oběd: Těstovinový salát se zeleninou a majonezou - 274 kCal
Svačina: Nic
Večeře: Těstovinový salát se zeleninou a majonéza - 134 kCal
Čokoládový kornout - 203 kCal

Pitný režim: Voda, voda se šťávou

Pohyb: Jízda na rotopedu - 99 kCal
Domácí posilování - 50 kcal

Dneska jsem na nějaké extra cvičení neměla sílu po včerejším kruháči. Tak jsem si dala jen Takové lehčí cvičení abych se aspoň trochu hýbala. Jinak nevím co bych bez vás dělala, vy mě vždycky tak nakopnete a pomůžete. A taky vaše výsledky a to jak se vám daří je také pro mě velikou motivaci pokračovat dále. Děkuji! Ano ten čokoládový kornout to celé pokazil. Já jsem to pokazila. No, pak se nedivím, že jsem tak tlustá. Ale znáte ten pocit, když něco potřebujete mít? TTak takový pocit jsem měla. Ale teď mám užírací pocit z toho, že jsem si to vzala. Doufám, že teď budu mít fájn víkend když jsem v práci. Aspoň nebudu mít potřebu tolik jíst.

Proč váha neklesá...

2. března 2018 v 10:55 | Walerie |  Diary

Tak jsem se dneska zvážila a měla jsem tam 62,9 kg. Jakto, ze předtím jsem měla i 62,4kg a teď místo vůbec, ale vůbec nejde dolu? Úplně mě to deprimuje. Chtěla bych tam vidět menší a menši číslo. Myslim si, ze jídelníčky nemám špatné a i nějaký ten pohyb mám. Jako prý jsem zhubla v obličeji a taky ruce jsem zhubla. Aspoň něco a jsem rada, ze si lidi už začínají všímat. Doufám, ze za chvíli to půjde vidět na břichu a stehnech. 😨

01.03.2018

1. března 2018 v 15:55 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Nic
Svačina: Nic
Oběd: Knedlík s červeným a bílým zelím - 267 kCal
Svačina: Fit chleba Penam a bulharská pomazánka - 349 kCal
Večeře: Nic

Pitný režim: Voda

Pohyb: Kruhový trénink 1 hodina - -629 kcal

Dneska se ten ten vydařil. Stále jsem v minutu co se tyce kalorií, takze jsem dneska spokojena. Doufám, ze vám se taky dařilo. 😊

28.02.2018

28. února 2018 v 9:32 | Walerie |  Jídelníčky
Snídaně: Pomeranč a 2 plátky polomáčených kukuřičných chlebíčku - 195 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Špagety a omáčka (špenát, smetana ke šlehání, česnek, trochu parmazán) - 548 kCal
Svačina: 2 plátky polomáčenych kukuřičných chlebíčku - 121 kcal
Večeře: Nic

Pitný režim: Čistá voda a čaj bez cukru

Pohyb: 12 hodin v práci - 360 kcal
Domaci posilování + kardio - 80 kCal

Kdybych ještě něco snedla tak to večer doplním, ale snad ten jídelníček zůstane tak jak je. 😊 No Škoda té druhé svačiny, ale proste v té práci potřebuji trochu energie a podle mě je tohle menší zlo. 😊


27.02.2018

27. února 2018 v 12:58 | Walerie |  Jídelníčky


Snídaně: Kefír jahodová příchuť, domácí bábovka - 584 kcal
Svačina: Nic
Oběd: Květákové placky - 216 kcal
Svačina: Nic
Večeře: Nic

Pitný režim: Čistá voda, čaj bez cukru
Horká čokoláda z automatu - 73 kCal

Pohyb: 12 hodin v práci - -360 kCal
Domácí posilování + kardio - -80 kCal

Na to jak jsem se včera přejedla, dneska váha neukazovala tak hrozné číslo jak jsem myslela, bylo to 63,1kg. Do pátku to zase dam zpátky pod 63kg a příští týden bych už chtěla mít váhu pod 62kg. Tak snad se mi to povede. Jinak děkuji vám strašně moc za podporu. Tento týden se už asi vážit nebudu, možná až v pondělí. Jinak kdybych do večera ještě něco jedla nebo tak tak to dopíšu. Ale doufám, ze už nic víc jist nebudu. Chtěla bych to dneska udržet takhle. Tak uvidíme. <3



Kam dál